پالتو زنانه مارک زارایی که از روکش طلا دوخته شده است

برای مقابله با زمستان چند پالتو لازم است؟ با توجه به اینکه هر مناسبتی نیاز به استایلی دارد، ما شش نوع مانتو مردانه را انتخاب کرده‌ایم که برای پاییز و زمستان امسال ایده‌آل هستند. پالتو زنانه مارک زارا برای رفتن به محل کار با کت و شلوار با پالتو و شلوار جین یکی نیست.

برای ظاهر اول به پالتو با طرح صاف و گشاد که تا زانوها می رسد نیاز دارید، در حالی که برای ظاهر دوم، پالتو که سه چهارم باشد بیشتر توصیه می شود. آنچه مشخص است این است که در زمستان، پالتو لباس ستاره است زیرا می تواند یک ظاهر معمولی را تماشایی کند. پالتوها، پالتوها، سنگرها، پارکاها… ما برخی از جالبترین های این فصل را پیدا کردیم.

نکات کلیدی برای انتخاب پیراهن سفیدی که کاملا به شما می آید
شیک ترین مردان پاییز 2022 اینگونه لباس می پوشند
ساعت هایی که قدرتمندترین مردان روی کره زمین استفاده می کنند

این نوع پالتو مردانه به عنوان “لباس” یا تجاری شناخته می شود، زیرا طبق کد لباس پوشیدن آن با پالتو و شلوار توصیه می شود، اما در حال حاضر پالتو های سه چهارم وجود دارند که در ظاهر تا حدودی علت و معلولی نیز دارند. یک ژاکت و شلوار جین یقه ماندارین.

از آنجایی که ژاکت خیاط باید به راحتی زیر آن قرار گیرد، نصب نشده است. به طور کلی این مواد پشم یا توید با کیفیت بالا است، مانند آنچه در تصویر بالا، توسط Brunello Cucinelli (3600 یورو) نشان داده شده است. این یک لباس ایده آل برای ورود سرما است و از آنجایی که یقه آن باز است، مکمل مناسب روسری است.

این مانتو دو لنگه با دو ردیف دکمه و یقه تا شده است که به مانتو ملوانی معروف است. برای مجالس رسمی و ظاهری متمایز، ایده آل این است که روی یک پالتوی بلند و تیره شرط بندی کنید.

پالتو های مردانه
با این حال، برای موارد غیررسمی تر، طول سه چهارم مناسب است. در این نوع مانتوها انواع جسورانه تری از نظر یقه و دکمه یافت می شود، اما انواع شتری و آبی کلاسیک نیز وجود دارد که همیشه مورد توجه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.