کلوچه نادری شکلاتی یکی از خوراکی های مورد علاقه فرزندان رونالدو می باشد

کلوچه نادری شکلاتی ملکه صبحانه ها و مکمل ایده آل برای یک لیوان شیر با کاکائو یا یک قهوه معطر هستند. اگرچه این یک غذای کم کالری نیست ، می توان گفت که آنها سالم تر از کلوچه و کیک هستند ، زیرا چربی های سالم تری دارند.

خصوصیات کلوچه که آنها را از کلوچه و کیک متمایز می کنند عبارتند از:
توده کلوچه باید زیاد غسل شود تا بین کالای هوا و در فر بالا می رود.
چربی که باید در آن گنجانیده شود روغن نباتی (آفتابگردان یا زیتون نرم) است.
بافت آن اسفنجی است و در نتیجه شکسته شدن خمیر ، یک تافت را در بالا ارائه می دهد.
آنها پر نشده و به آنها اضافه نمی شوند. آنها می توانند عطر مانند لیمو یا وانیل را حمل کنند.
آنها دکوراسیون ندارند. حداکثر ، کمی شکر در بالا.

کلوچه نادری شکلاتی
مافین ها چیست؟
مافین ها برخی از بولیتوهای منشأ آنگلو هستند که مدتی پیش جای خود را در کارنامه ما قرار دادند. دو نوع کلوچه وجود دارد: آمریکایی ها (آشناترین برای ما) و انگلیسی ها ، که ظاهر Panecillo دارند و از مسابقات به نصف و پر از مربا یا کره استفاده می کنند.

بر خلاف کلوچه ، خمیر آنها متراکم تر ، اسفنجی کمتری است و دستور العمل آن شامل شکر کمی کمتر است. جذابیت اصلی کلوچه این است که می توان مواد بی شماری را در خود جای داد و همین امر باعث می شود آنها بسیار متنوع باشند. میوه تازه ، آجیل ، پوسته های جو دوسر ، شکلات ، ماست ، کرم … همه آنها در یک دستور العمل کلوچه شیرین استقبال می شوند. و من می گویم شیرینی ، زیرا حتی کلوچه های شور وجود دارد.

دکوراسیون مافین ها معمولاً خیلی دقیق نیست. بعضی اوقات قبل از پخت آنها با یک استروش (مخلوط کره ، آرد و شکر) پاشیده می شوند تا آنها را ترد تر کنند. پس از ترک اجاق گاز ، می توان آنها را با یک گلاسا سبک کمی غسل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.