کودکی که با کارآفرینی بیش از صد شغل برای افراد ایجاد کرد

با ایجاد کارآفرینی می توانید افراد زیادی را مشغول به کار کنید و با به کا گری نیروهای انسانی به کسب در آمد برسید یک کودک با ایجاد کارآفرینی توانست بیش از صد شغل برای افراد ایجاد نماید.

نبات زعفرانی

در حال حاضر توزیع انواع نبات زعفرانی اعلا بیرجندی از طریق سایت صورت می‌پذیرد. روش کار به این صورت است که محصولات با درج تمامی مشخصات و قیمت ارائه می‌شوند و خریداران می‌توانند در هر جایی از کشور که قرار دارند بدون محدودیت زمانی و مکانی محصولات مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. این محصولات در نمایندگی های فروش نبات زعفرانی به دلیل عرضه مستقیم بسیار ارزان تر هستند و خریداران می‌توانند با خرید ارزان سود بیشتری بدست آورند.

نبات زعفرانی

مربا آلبالو خانگی

یکی از میوه هایی که اغلب از آن برای تهیه مربا استفاده می شود آلبالو است، با وجود کالری بالای مربا آلبالو خانگی کاملا سالم است و با رنگ و طعم بی نظیر و قیمت مناسبی که دارد بسیار مفید می باشد. البته انواع میوه هایی که مربا از آنها تهیه می شود حاوی ویتامینها، اسیدهای میوه، مقدار زیادی ریز عناصر مفید هستند. همچنین برخی از ویتامینها به ویژه ویتامین C در طی عملیات حرارتی تا حدی از بین می روند و بنابراین بهتر است مربا را با حداقل عملیات حرارتی میل کنید، بلکه عملیات حرارتی ویتامین B فیبر و مواد معدنی موجود در مربا را از بین نمی برد.

مربا آلبالو خانگی

گز پسته ای

بزرگترین کارخانه تولید گز آنتیک شعبه تهران خیابان حکیم درجه یک در ایران، گز پسته ای آنتیک را با کیفیتی اعلا و با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب و درجه یک را در انواع بسته بندی تولید می کنند و توانسته اند با ارائه این محصول گامی بزرگ در جهت بی نیازی و خود بسندگی کشور عزیز مان بردارند و رضایت مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند.شرکت ما نیز یگانه واسطه ای میان تولید کنندگان و خریداران عزیز می باشد که خوشمزه ترین و سالم ترین گز آنتیک را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهد.

گز پسته ای

قیسی زردآلو

تا 50 سال گذشته ، قیسی زردآلو به وفور در شهر تبريز به عمل مي آمد و محصول قيسي كه از خشك كردن اين ميوه به دست مي آيد، يكي از سوغات درجه يك تبريز محسوب مي شد. ولي با گسترش شهر نشيني و از بين رفتن باغ هاي اين ميوه در شهر تبريز، ميوه مورد نياز براي آن از شهر هاي مجاور تبريز همچون مرند و تسوج تهيه مي شود و همچنان يكي از خشكبار هاي تهيه شده در كارگاه هاي تبريز باقي مانده است. قيسي آفتابي يكي از انواع قيسي هاي تهيه شده در تبريز مي باشد كه كيفيت بالاتري دارد و نزد مصرف كنندگان از محبوبيت بيشتري برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.