کیف چرم حکاکی شده ای که در بازار به بالاترین قیمت به فروش می رسد

کیف چرم حکاکی شده طراحی شده در سال 1841 تبدیل به یک نماد وضعیت شدند. در این مدت، ساموئل پارکینسون، تازه انتصاب قنادی سلطنتی بریتانیا، یک ست چمدان محکم برای همسرش سفارش داد. امروزه کیف دستی یک اکسسوری پیش فرض برای خانم ها است.

شما می توانید انواع طرح ها و عملکردهایی را که یک اختراع ساده بود، بیابید. چه برندهای خیابانی و چه برندهای لوکس، یک کیف دستی کاربردی می تواند بهترین همراه باشد.

کیف هوبو در اوج ترند بوهو شیک متولد شد.
کیف سبز هوبو
در اواخر قرن نوزدهم، کلمه هوبو ابتدا به افراد بی خانمان اطلاق شد. سپس، کیسه هوبو در سال 1936 به وجود آمد که در آن الهام بخش یک روند مد بود. با این حال، این یک کیف بحث برانگیز بوده است، زیرا برای یک کالای لوکس گران قیمت، بی خانمان به نظر رسیدن را تحسین می کند. شکل آن کاملاً شبیه به یک بسته نرم افزاری روی یک چوب است که نشان داده شده است که ولگردها آن را به اطراف حمل می کنند.

کیف

کیف های سطلی در دهه 1960 به شهرت رسیدند.
این کیف نه شیک‌ترین و نه شیک‌ترین کیف است، اما کیف‌های سطلی برای دهه‌ها جزء اصلی کمد لباس بوده‌اند. کیف سطلی دارای قسمت پایینی دایره ای با رشته های قابل تنظیم در بالا است. این کیف معمولاً از چرم ساخته شده است و به راحتی قابل حمل است.

تاریخچه کیسه سطلی به گذشته برمی گردد. در طول جنگ جهانی دوم، کیسه بیشتر اوقات ابزار یا آب حمل می کرد. Cassidy Zachary، مورخ مد، گفت که سطل مدرن در دهه 1960 به لطف مربی و طراح لباس ورزشی آمریکایی، بانی کشین، به شهرت رسید.

کیف کاسه‌دار پرادا یکی از نمادین‌ترین کیف‌های مد مدرن است.
برای سال‌ها، پرادا با کیف کاسه‌ای خود بر برندهای دیگر برتری می‌یابد. کیف آنها از زمانی که برای اولین بار در بهار/تابستان 2000 منتشر شد، مورد استقبال قرار گرفت. حتی ممکن است آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید و با هر چیزی مطابقت داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.