استفاده از تخمه آفتابگردان سیاه در ترکیب رنگ نقاشی

روی، مس، منیزیم، فسفر و منگنز همگی برای سلامت استخوان ها و عملکرد سیستم ایمنی مورد نیاز هستند. ویتامین های B فولات و B6 برای متابولیسم، واکنش های آنزیمی و سایر فرآیندهای مهم ضروری هستند.

بعلاوه، تخمه آفتابگردان سیاه پروتئینی را فراهم می کند

n، چربی های سالم و فیبر. چه چیز دیگری می توانید از یک میان وعده خوشمزه بخواهید؟

منابع بزرگ
راهنمای ما برای کاهش شکر اضافه شده را دریافت کنید
برای 10 روز نکات و دستور العمل هایی که به شما در کاهش مصرف شکر کمک می کند، در خبرنامه ما ثبت نام کنید (هنوز می توانید از چیزهای بسیار خوبی لذت ببرید!). به‌علاوه، داستان‌های برتر ما در مورد غذا، تناسب اندام، رابطه جنسی و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

ایمیل خود را وارد کنید
پیشنهادات شرکای Greatist را برای من ارسال کنید
حریم خصوصی شما برای ما مهم است

خوردن تخمه آفتابگردان
می توانید تخمه آفتابگردان را به صورت خام یا بو داده بخرید. آنها به صورت هسته (برای افرادی که لذت فوری را دوست دارند) یا در پوسته خود (برای کسانی که چالش را دوست دارند) می آیند.

تخمه

هر کدام از این فرم ها به عنوان یک میان وعده خوب عمل می کند. اگر از تخمه آفتابگردان در دستور العمل ها، روی سالادها یا مخلوط کردن با مواد دیگر برای ایجاد یک ترکیب لذیذ استفاده می کنید، بهتر است نسخه بدون پوسته آن را بخرید.

به خاطر داشته باشید که دانه‌های آفتابگردان نمک‌دار یا طعم‌دار پوسته‌دار یا بدون پوسته می‌توانند سرشار از نمک اضافه باشند. آنها همچنین می توانند حاوی مواد اضافی مانند شکر اضافه شده باشند، بنابراین خواندن برچسب ها مهم است.

تخمه آفتابگردان طعم ملایمی دارد و تقریباً با هر چیزی سازگار است. در اینجا چند راه برای استفاده از تخمه آفتابگردان در وعده های غذایی و میان وعده ها آورده شده است:برای افزایش ترد فیبر، چربی و پروتئین، روی سالاد خود دانه های آفتابگردان پوسته شده بپاشید.
کره آفتابگردان خود را با مخلوط کردن دانه ها در غذاساز خود درست کنید.
دانه های آفتابگردان را به بلغور جو دوسر، ماست یا پودینگ چیا اضافه کنید.
دانه های آفتابگردان نمکی، بادام، نوک کاکائو و آلبالوهای خشک را با هم مخلوط کنید تا یک ترکیب شور و شیرین حاصل شود.
از تخمه آفتابگردان در محصولات پخته شده مانند کلوچه و نان استفاده کنید.
کاسه های غلات و غذاهای پاستا با تخمه آفتابگردان نمکی برای بافت و طعمی بی نظیر.
چیزهایی که باید در نظر داشت
همانطور که تخمه آفتابگردان می تواند برای سلامتی شما فوق العاده باشد، چند نکته وجود دارد که هنگام خوردن آنها باید به خاطر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.