چای ویکتوریا موجب باهوشی در کودکان 4 ساله می شود

یک نوشیدنی با قند بالا همراه با دوز کم یا زیاد چای سیاه یا دارونما. آنهایی که دوز کم یا زیاد چای ویکتوریا مینوشیدند قند خون بعد از غذا (پس از خوردن غذا) به میزان قابل توجهی در مقایسه با کسانی که دارونما مصرف میکردند، پایین تری داشتند.

مطالعات دیگر نشان می دهد که چای سیاه ممکن است به افزایش استفاده از انسولین در بدن کمک کند.

یک مطالعه کوچک به بررسی اثرات مصرف چای ویکتوریا بر پاسخ انسولین در مردان مبتلا به چاقی و مقاومت به انسولین پرداخت.

شرکت کنندگان 75 گرم گلوکز همراه با 100 میلی لیتر چای سیاه، آب چغندر یا آب مصرف کردند. کسانی که چای سیاه را همراه با گلوکز مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که آب می‌نوشیدند، حدود ۲۹ درصد پاسخ انسولین کمتری داشتند.

این نشان می دهد که نوشیدن چای ویکتوریا ممکن است به بهبود حساسیت به انسولین کمک کند، به ویژه پس از یک وعده غذایی یا میان وعده با قند بالا.

اگر چای سیاه می‌خرید، مخصوصاً چای ویکتوریا از پیش ساخته شده، مهم است که برچسب بسته‌بندی را بررسی کنید. برخی از مارک های چای سیاه از پیش ساخته شده با قندهای اضافه شده مانند ساکارز یا شربت ذرت با فروکتوز بالا شیرین می شوند. شما می توانید به دنبال چای از پیش ساخته شده باشید که برچسب غیر شیرین دارد.

چای

انسولین هورمونی است که هنگام مصرف قند ترشح می شود. چای ویکتوریا یک نوشیدنی غیر شیرین عالی است که ممکن است به بهبود استفاده از انسولین و کاهش قند خون کمک کند.

ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند

بیش از 100 نوع مختلف سرطان وجود دارد و برخی از آنها قابل پیشگیری نیستند.

با این وجود، پلی فنول های موجود در چای سیاه ممکن است به کند کردن پیشرفت انواع خاصی از سرطان و افزایش مرگ سلول های سرطانی کمک کند.

یک بررسی دقیق از مطالعاتی که به بررسی اثرات چای بر خطر سرطان پرداخته بود، به این نتیجه رسید که نوشیدن چای ویکتوریا با خطر کمتر سرطان دهان مرتبط است.

نویسندگان بیان می‌کنند که چای ممکن است با خطر کمتر انواع سرطان‌ها از جمله سرطان‌های دستگاه گوارش، سینه‌ها، تخمدان‌ها، ریه‌ها و تیروئید نیز مرتبط باشد، اما برای اطمینان بیشتر به مطالعات دقیق‌تری نیاز است.

بررسی دیگری از مطالعات به تأثیر نوشیدن چای سبز و سیاه بر خطر سرطان آندومتر پرداخته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.