خرید روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی علاوه بر اینکه دارای سایز های مختلف می باشد، در دو نوع پایه دار و بدون پایه نیز به فروش می رسد. نوع پایه دار این مدل روشویی بیشتر برای در سرویس بهداشتی که دارای فضای کافی بوده و برای طراحی های سنتی و کلاسیک است کاربرد دارد.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی

روشویی گلسار

نسل جدید روشویی کابینتی جدید و امروزی، روشویی های کابینتی هستند. این نوع جدید از روشویی ها علی الخصوص  روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی، در حال حاضر پر طرفدار ترین، محبوب ترین و پر فروش ترین نوع روشویی در بازار می باشد. روشویی های قدیم از جنس چینی بودند اما کابینت روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی از متریال و مواد مختلفی همچون کوارتز، سنگ های کورین، پی وی سی، چوب و همچنین در رنگ ها و ابعاد متنوع در کارخانه های تولید روشویی کابینتی ، ساخته و به فروش می رسد.

زیبایی و قیمت روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی این کالا را به کالایی لوکس در لوازم ساختمانی مبدل ساخته است. روشویی های کابینتی و کاشی سرویس بهداشتی یزد که در ابعاد، طرح ها و رنگ های بسیار متنوع در بازار موجودند، نوع مدرنی از روشویی ها هستند که معمولا برای استفاده در سرویس بهداشتی ها و حمام های کوچک مثل حمام و سرویس مستر طراحی شده اند.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی

روشویی کابینتی ورتا مدل آسپن

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی علاوه بر اینکه دارای سایز های مختلف می باشد، در دو نوع روشویی پایه دار و بدون پایه نیز به فروش می رسد. نوع پایه دار این مدل روشویی بیشتر برای در سرویس بهداشتی که دارای فضای کافی بوده و برای طراحی های سنتی و کلاسیک است کاربرد دارد. نوع بدون پایه ی روشویی

کابینتی گلسار مدل نانسی، روی زمین قرار می گیرد به همین دلیل قدرت تحمل وزن بیشتر دارد.

توجه داشته باشید که برای شستشوی روشویی گلسار ، نباید از اسید های قوی استفاده شود چرا که روشویی از خورندگی بالایی برخوردار می باشد و حرارت بالایی ایجاد می کند. به این منظور بهتر است از جرم گیر های معمولی موجود در بازار که برای این کار مناسب اند استفاده شود. کاسه ی روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی سفید رنگ و سرامیکی است، و در دو سایز  ۲۰*۴۱٫۵*۶۰ سانتی متر تولید می شود.

از ویژگی های روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی و چینی بهداشتی گلسار می توان به مقاومت آن در برابر دما و ضربه، ضد باکتری بودن، بدون درز بودن و دارای لعاب و براق بودن محصول اشاره کرد.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی

روشویی بدون پایه گلسار

شیوه ی تولید در درجه بندی و کیفیت کلی روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی تاثیری ندارد، و کیفیت مواد اولیه، درخشش و شفافیت و لعاب بکار رفته در محصول در هر دو درجه ی یک و دو یکسان و یکی می باشد و  همه ی محصولات گلسار دارای خروجی یکسان اند. این درجه بندی به ظاهر بر می گردد. در درجه ی یک روشویی فاقد هر گونه عیب و ایراد ظاهری است ولی در درجه دو پوشش لعاب یکپارچه نیست و دارای موج می باشد و به همین دلیل روشویی گلسار را به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می کنند.

 

روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی

 

 

خرید سنگ روشویی گلسار

اولین و مهم ترین پارامتر برای تعیین قیمت روشویی مخصوصا روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی، بودجه ی انتخابی مصرف کننده برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام است که مسلما به بودجه ی زیادی احتیاج است.

چرا که اجزایی مانند شیرآلات و یراق ها دارای هزینه هایی جدا هستند که بر قیمت  روشویی کابینتی گلسار مدل نانسی اثر گذار هستند. یکی دیگر از معیار ها برای تعیین قیمت روشویی کابینتی، طول کابینت است. ۶۰ درصد از هزینه های مربوط به کابینت روشویی گلسار به کابینت زمینی و ۴۰ درصد باقی مانده به کابینت هوایی مختص می شود.

هزینه ای دیگری نیز بابت حمل و نقل، نصب کابینت ها و نصب روشویی بر روی کابینت نیز به طور جداگانه نیز محاسبه می شود.

البته بهتر است قبل از انتخاب یراق ها و شیرآلات، از فروشنده قیمت نهایی روشویی گلسار مدل نانسی را بخواهید، و با توجه ی به بودجه ی خود به انتخاب یراق ها و شیرآلات بپردازید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.