فروش روشویی روکابینتی گلسار با تخفیف و قیمت ارزان

کارخانه  روشویی روکابینتی گلسار ، سال های زیادی است که خدمت رسانی خود را به مشتریان آغاز نموده است. روشویی های کابینتی این کارخانه از مرغوب ترین جنس و متریال ها برخوردار هستند و حتی برای صادرات به کشورهای دیگر گزینه بسیار مناسبی می باشند. شما می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و برای خرید عمده روشویی روکابینتی گلسار ،  اقدام نمایید.

 

روشویی روکابینتی گلسار

انواع روشویی کابینت دار گلسار

کارخانه  روشویی روکابینتی گلسار ، سال های زیادی است که خدمت رسانی خود را به مشتریان آغاز نموده است. روشویی های کابینتی این کارخانه از مرغوب ترین جنس و متریال ها برخوردار هستند و حتی برای صادرات به کشورهای دیگر گزینه بسیارمناسبی می باشند. شما می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و برای خرید عمده  روشویی روکابینتی گلسار،  اقدام نمایید. در ادامه شما را با انواع  روشویی روکابینتی گلسار آشنا می نماییم.

روشویی روکابینتی گلسار مدل آستر: این روشویی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و به خوبی لعاب کاری شده است. رنگ این روشویی روکابینتی گلسار بسیار جذاب بوده و سبب می شود که تمامی آلودگی ها به وضوح دیده شوند، بنابراین شما برای رفع آن ها اقدام کرده و برای همیشه سرویس بهداشتی تمیزی خواهید داشت.

 

روشویی روکابینتی گلسار

انواع روشویی کابینتی گلسار

این روشویی دارای انواع درجه یک و درجه دو می باشد که تفاوت آن ها در به کار رفتن لعاب در ساخت این روشویی ها می باشد. لعاب نوع درجه یک بیش تر از درجه دو می باشد. آستر ۴ سایز متفاوت دارد که برای مکان های مختلفی به کار برده می شوند و شما می توانید بر اساس سرویس بهداشتی خود، نوع مناسب آن  را انتخاب کنید.

از دیگر مدل های خاص  روشویی روکابینتی گلسار،  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشویی روکابینتی رومکس، روشویی مدل لوسیا و روشویی مدل یوکا.

روشویی مدل لوسیا دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و در دسته مدرن ترین روشویی های کابینتی قرار می گیرد. این روشویی دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشد، به طوری که شما سالیان زیادی از این روشویی میتوانید استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.

 

روشویی روکابینتی گلسار

قیمت روشویی پایه دار گلسار

روشویی یوکا، از رایج ترین روشویی هایی است که در منازل و مکان های عمومی از آن استفاده می شود. برای نصب کردن این روشویی روکابینتی گلسار از دیوار یا کابینت پایه دار به عنوان تکیه گاه استفاده می شود. تنوع این نوع روشویی های کابینتی بسیار بالا بوده و دارای قیمت های بسیار مناسبی می باشد. درجات این روشویی های کابینتی متفاوت بوده و نحوه ساخت متفاوتی نیز در این روشویی ها دیده می شود. سبک های متعددی در ساخت روشویی های کابینتی دیده می شود. سبک های متنوع اصولا برای سلیقه های متفاوت دلنشین می باشد و به این صورت افراد زیادی از انواع  روشویی روکابینتی گلسار،  راضی و خشنود خواهند بود.

 

روشویی روکابینتی گلسار

لیست قیمت روشویی آرمیتاژ

روشویی روکابینتی گلسار دارای قیمت ارزان و تخفیف زیادی می باشند و شما در ادامه با قیمت برخی از انواع روشویی های این شرکت آشنا خواهید شد. غیر از انواعی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، روشویی های کابینتی دارای انواع متفاوت تری هم می باشند. روشویی رومکس دارای قیمتی در حدود ۴۶۶ هزار تومان می باشد و مدل لوسیا هم در حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، قبلا به طور کامل به شما معرفی شده بودند.

 

روشویی روکابینتی گلسار

فروش اینترنتی محصولات گلسار

مدل پارمیس دارای قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان می باشد و نوع خاصی از این روشویی هم دارای قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد. اکثر مدل های این نوع روشویی کابینتی، چنین قیمتی دارند و کم ترین قیمت این روشویی در حدود ۱۰۰ هزار تومان است. بالاترین قیمت روشویی روکابینتی گلسار ، بیش از یک میلیون تومان قیمت دارد. این قیمت ها با توجه به کارایی که دارا می باشند، بسیار مناسب بوده و نسبت به نمونه های مشابه بسیار ارزان قیمت تر  می باشند. به همین علت مناسب ترین برند برای خرید عمده روشویی های کابینتی، برند شرکت گلسار می باشد که آمادگی فروش اینترنتی محصولات خود را نیز دارا می باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.